August 21, 2009

Sushi!

the guy at the back totally ruined my picture! :(
LOL!
but it's alright, my brother says it's good, cuz it looks like it was an impromptu shot
=.=, impromptu shot still can pose.
hahahaha



HANDMADE SUSHI BY ME :D

So sorry for the lack of updates!
I'm unable to update because I'm strictly NOT allowed to upload anymore photos
because my internet quota is almost used up!
89% of 25gb.
and i still have a few more weeks to go before they re-update my quota
so till then, i can't upload any pictures
unless i do them in the school library.
but wouldn't it be weird?
people go to the library to study,
i go there to update my blog!
LOL!
that would be hilarious!
hahahahha.

I shall be posting up HOW I MADE THIS SUSHI up soon
I KNOW! i haven't updated on ALOT of stuff and events!
but i promise, i'll get to that soon.
till then,

PLEASE WATCH DISTRICT 9!!!
it's a FUCKING AWESOME show!!!
the f-word is used to emphasise how really awesome the show was.
not that i was scolding bad words!
hahaha :P

tc!

August 11, 2009

KL Trip during July Part 1

I have soo many self-shots of myself, taken after Ashley's bday party,
hence, i shall slowly slowly use all of the pictures up, at the start of every new entry :D

This entry is a so overdue, but still, I want to blog about it :)

So, we went up to KL (Kuala Lumpur) for a 3-day trip.
Basically for the weekend, to get some shopping done,
and to get some important medical books for Melissa
First up before the trip, we went to Restaurant Buddys
to eat the most delicious Hainanese Chicken Rice!!


The absolutely mouth-watering Chicken Rice that is just one of a kind!
I soooo missed this when I was in Melbourne, and now that I'm back in Melbourne, I miss it!!
It's sooo delicious! People from JB who have NOT tried this,
you are seriously missing out on the goodness of life :P

So after lunch, headed into the car and off we went!
I immediately got ready into my sleeping-mode to bypass the 4hour drive to KL.
To pass the time even further before i finally fall asleep,
I just had to camwhore :P
brought along with me my favourite 'small pillow', my trusty sleeping companion :D


wahsehh, damn lan c!
sleeping also need to wear sunnies :P

So, after the 4hour drive,
finally arrived at the hotel, Mandarin Oriental Kuala Lumpur!
I haven't stayed in that hotel for many many years now,
most of the time, we'd stay at JW Marriot Hotel because my dad's able to get some special rate.
But it was fully booked and so, Mandarin Oriental, although expensive, we stayed there.
Luckily! they were having some sort of promotion, and so, my dad got the special rate for the rooms! haha :D

LOVEEE the hotel's toilets!
sooo classy and elegant-ish.

So are the beds!
It just looks comfy and big and cosy!
but honestly, it's quite hard and i personally prefer my own bed. haha :D

Morning came and
BUFFET BREAKFAST TIME!!! :D
The spread at the hotel was amazing!
absolutely LOADZ of food!
definitely brings a smile to my face, regardless of the fact that i had to get up early for it.
definitely worth every amount of deprived sleep i had :D

First round!


Second round!


After breakfast, I headed back up to the hotel room,
had to wait awhile for certain people to do their certain 'business' :P
so I curled my hair, and changed my clothes! lol!
I had to change my outfit because the bulge of my stomach could be seen through the high-waisted skirt that i was wearing :( super fat!
so i changed to a big,oversized tee with a pair of leggings.
hides all the fats!
hahahha :D

and OFF to Pavilion to shop! shop! shop!
Forever 21! :D






Cam whored in the car on the way to Pavilion :P
yes, again! Damn vain lah!!! XD

Arrived at Pavilion and we went straight to Forever 21 :)
But that, will have to wait for another entry.
I gotta go do my Designing Journal now :D
Stay tuned for more updates!

love!

August 10, 2009

Nuffnang . AU

Checked my mailbox today and found that there was a parcel for me :D
And gosh do i LOVE parcels,
most of the time it means that my Online Shopping stuff has arrived
and this makes me super excited!
haha, and this time, I initially thought that the parcel was the stuff i bought off Sasa Online.

So off I went to the Post Office to collect my parcel.
Picked it up, and the first thing i noticed was how heavy the parcel was.
And, this sorta made me curious because the stuff i bought off Sasa, it shouldn't weight that much.

So i got home, and here's the parcel:

Looks like a normal package no?



Until you notice this HUGE sticker at the top right-corner of the parcel:D
And once you open it,


A "Thank You" letter from Nuffnang! :D


Inside it was a letter from Nuffnang, and with it, a Coles & Myer Gift Card valued at $10!


And in the box! MORE GOODIES!! :D
1. Italian Beef Casserole from Leggo's,
2. Tuna & Beans from John West,
3. Juicy Tea from Spring Valley
4. 2 bags of sample-sized shampoos, conditioners and hair treatments from REDKEN :)

This was a super lovely surprise!
and it's all thanks to Nuffnang!
Nuffnang, i suppose, is giving these goodies to all the bloggers that have supported them!
If I'm not mistaken, I joined Nuffnang after reading it from Xiaxue's blog,
and they were just starting to rise up in popularity,
now, they are such an established advertising company that almost every single blogger is signed up with Nuffnang.

Thank You Nuffnang for the goodies and the constant support in helping us bloggers earn moolah :D

Good Luck in all the future undertakings and I am looking forward to all the exciting events!

Check out Nuffnang Community Australia for more info! :D



Next Entry: Updates on my Holidays back in Malaysia :D (i know it's LONG overdue, but i've got loads of pictures to resize, hence the long delay :P)


Replies to CBOX!
  • ash: Yeah! i know babe! It's friggin' scary! till now, her account is still active, and there are other new accounts =.=
  • Denise: Thank You for reporting :D But it's alright, I know there are a couple of my friends who have also reported but no action has been taken.
  • passerby: haha! so you're the same as me! Unable to read/write chinese. lol :P and yup! that's what I'm doing now, to instill a habit to watermark ALL my pictures :D
  • someone: yup! it's the Chinese version of Facebook. hahaha, yes, it is pretty stalkerish!
  • Aggie: yeah! i know! all the pictures are from my Friendster account, so I'm guessing, she must have stole it off Friendster. I've closed that account. And it's not cuz I'm pretty lah, maybe cuz my photos are easy to steal, and those other prettier people, they're already too famous, so it's impossible to fake them. haha.
  • chalotte: hey girl! thanks so much for the help and emails :D appreciate it!
  • everlyn: hahha i know! one of my friends from China even told me that she commented on other people's pictures and acted like she was really me o.O
  • JinJin: haha! I was shocked too! thank youuu!! :D
  • catherine: haha! matter discussed over the phone edii :D sorry i didn't reply u on facebook!! sorry sorry :P
  • b2: haha! i am not white! i am fair :D
  • pass by: hello :D I'm not really sure what diameter my curler is, but it's not the biggest diameter, it's more to the smaller sized ones. haha.
  • JieYee: :)
  • linn: haha! thanks girl! but no more bangs! haha, it's long now :)

August 8, 2009

I Love ...



I LOVE THIS GUY!!!

XD!

super random and useless post.

:P

promise to update on a more exciting entry soon
visiting my project site again today!

take care!

August 5, 2009

Feeling Sick!


haha! here's the "piercing eyes" picture that i left out, @domdom87 LOL!





there, a picture of my eye makeup, after receiving emails on how it looks.
It's just really simple, LOADS of eyeliner, and falsies will make ANYBODY'S eyes look dramatic :D
give it a shot, slop on LOADS of eyeliner, extend it till the edges and voila!
HUGE LOOKING eyes O.O!
haha


I'm feeling sick!
no i AM sick :(
I've got a sore throat, and flu, and i tend to feel dizzy and light-headed whenever i get up from bed.
Wonder why =/




anyways, this post is really pointless,
i've got LOADS of projects and journals to rush out,
and yet, i'm here still updating my blog -.-

My friends will all be up in Mornington this weekend,
from Friday - Sunday, to celebrate Wymun's birthday!
I so wished i could be there to celebrate with them too,
but I've got too much workload and + there's bound to be loads of booze,
and so, parents won't allow me to go :(
But i know they care about me, so I'm not complaining lah.
Just feel bad that i'm gonna miss out on all the fun!
They will be renting a huge mansion, and the whole lot of them will be staying together.
for 2nights, They'll be back on Sunday!

Oh well, HAVE FUN YOU GUYS!!


I am now off to shower and then start doing my project plan which has to submitted by Tuesday!
Why are we given such a short time??? :(
Gotta go to the art supplies store tmr as well,
to get a bunch of A5 cards for my Designing Journal!

On a happier note,
I made a very very nice friend today!
Philippa Choong :D
She's lovely and very very nice!
hahaha!
i must get to know her better! :D

Goodnight peeps!
lovez~

August 2, 2009

FREAKY!!!



These are screenshots that my friend took for me from this website :
I have NO IDEA who the hell this is, or HOW the hell she/he got my pictures!
but this is DEFINITELY not my account!
Firstly, it's because I CAN'T READ/WRITE Chinese!
I'm born in an English-speaking family,
I can speak Chinese though, after years of picking up the language from friends in school,
but NO WAY can I READ/WRITE Chinese!
Chinese characters to me are like symbols, strokes, or maybe even just lines!

Look at the pictures below!
She/He even has pictures of me from the year 2007!!!
How freaky is that???
:(
Can anyone help me put a stop to this?
Does anyone have an account at Xiaonei.com that can help me report this user?
your help is much appreaciated!
email me at: missmcmuffin@gmail.com





Stop this faker from using my pictures!!!!
PLEASE HELP ME! :(

------------------------------------

*UPDATED*

Thank you EVERYONE that has helped me report this user!
I am really touched by how many people have helped me in this!
All your reports have helped to SUSPEND this user!
THANK GOD!

HOWEVER!
She/He has now opened a NEW ACCOUNT!!!
WTF!!! =.=

WHAT AM I TO DO???
I have even CLOSED down my Friendster account!
SHIT!!

August 1, 2009

Parties and parties and parties!

UPDATING SOON :)

1. VINCENT's Bday Steamboat Party
2. BEAR's Bday Dinner
3. ASHLEY's Surprise Bday + Clubbing

all will be updated soon!
tonnes of pictures.
do check back for updates :D

love you guys!

just for a sneak peek, a picture, to keep you interested :P